ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

امکان تامین شیر رایگان برای همه دانش‌آموزان وجود دارد | بخش خصوصی مایل به مشارکت در این طرح است

  • کد خبر: ۱۸۷۸۸۴
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
امکان تامین شیر رایگان برای همه دانش‌آموزان وجود دارد | بخش خصوصی مایل به مشارکت در این طرح است
سخنگوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی گفت: اگر دولت و مجلس آمادگی داشته باشند و پیشنهاد بخش خصوصی پذیرفته شود می‌توان برای ۱۰ تا ۱۵ میلیون دانش آموز در همه مقاطع در سراسر کشور در ۷۰ نوبت شیر رایگان تامین و توزیع کرد.

به گزارش شهرآرانیوز با تصویب کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، قرار است در مدت اجرای این برنامه " شیر رایگان در مدارس ابتدایی" توزیع شود. البته این موضوع هنوز در صحن علنی مجلس تصویب نشده، اما وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده که این طرح از مهرماه امسال در مدارس ابتدایی کشور اجرا شده است.

محمدرضا بنی طبا با بیان اینکه تصویب شیر رایگان مدارس در کمیسیون تلفیق اتفاق بسیار خوبی بود و امیدواریم در صحن عمومی مجلس نیز رای بیاورد، گفت: در برنامه ششم و پنجم توسعه و حتی برنامه‌های قبل نیز شیر مدارس وجود داشت، اما با این وجود اجرایی نشد. این یعنی باید به چرایی اجرا نشدن آن توجه کنیم.

سخنگوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی اضافه کرد: لازمه اجرایی شدن مصوبه مجلس این است که مجلس از حالا به فکر محل بودجه شیر رایگان مدارس باشد و در بودجه سال آینده نیز پیش بینی کند.

بنی طبا تصریح کرد: ممکن است در شرایط فعلی دولت در تامین منابع مالی طرح "توزیع شیر رایگان در مدارس" به مشکل بخورد؛ بنابراین این آمادگی وجود دارد که بر اساس الگوی مشارکت بخش خصوصی و دولتی شیر رایگان مدارس از محل تخفیف و کاهش حاشیه سود صنایع و محل مالیات بر ارزش افزوده این صنعت تامین شود.

وی گفت:رئیس دولت برای مدارس ابتدایی دولتی توزیع شیر رایگان در دو نوبت را در دستور کار قرار داده، اما اگر دولت و مجلس آمادگی داشته باشند و پیشنهاد بخش خصوصی پذیرفته شود می‌توان برای ۱۰ تا ۱۵ میلیون دانش آموز در همه مقاطع در سراسر کشور در ۷۰ نوبت شیر رایگان تامین و توزیع کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->